Apmokėjimas - Pristatymas - Grąžinimas

Apmokėjimas

Už prekes galima atsiskaityti šiais būdais:

  • Bankiniu pavedimu. Apmokėkite padarydami pavedimą į mūsų banko sąskaitą. Prašome įrašyti Jūsų užsakymo numerį kaip mokėjimo paskirtį. Užsakymas bus išsiųstas kai pavedimas pasieks mūsų banko sąskaitą.
  • Apmokėti per el. bankininkystę. Apmokant per elektroninę bankininkystę Jūs pasirinksite savo banką ir iškart būsite nukreipti į mokėjimo langą. Šis mokėjimo būdas pats greičiausias. Pavedimas į mūsų sąskaitą įskaitomas per kelias minutes.
  • Apmokėjimas grynaisiais arba banko kortele atsiimant MB Genujos pirkliai parduotuvėje. Pasirinkus apmokėjimo būdą Grynaisiais arba Banko kortele, kai prekes atsiimate mūsų parduotuvėje Klaipėdoje, adresu I.Kanto g.32. Grynųjų paėmimo ir mokėjimas ir Banko kortele paslaugą parduotuvėje nemokama.

Prekių pristatymas

  • Prekės pristatomos į pasirinktą LP Express paštomatą arba Jūsų nurodytu adresu.
  • Pristatymo kaina LP Express kurjeriu visoje Lietuvoje 6 € (pristatymas Neringos savivaldybėje kainuoja 37,0 €), pristatymas į LP Express paštomatą 3 €.
  • Perkant prekių už 80.00 € ir daugiau taikomas nemokamas prekių pristatymas.
  • Prekes pristatomos per 2-4 darbo dienas.
  • Užsakymas laikomas gautu konkrečią dieną, jei jis padarytas ir apmokėjimas gautas iki tos dienos 11.00 val.
  • Užsakytos prekės www.superba.lt el. parduotuvėje pristatomos kurjerio pagalba, per LP Express paštomatus arba atsiimant parduotuvėje.
  • Pirkėjas gavęs siuntą privalo patikrinti ar siunta nėra nepažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista). Taip pat privalo patikrinti ar siunta nėra pažeistą iš vidaus, ar atvyko visos užsakytos prekės.
  • Tuo atveju, jei siunta pažeista ar trūksta tam tikrų prekių – siuntos nepriimti.
  • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeistoje pakuotėje ir atitinka prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.

Prekių grąžinimas

  • Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti www.superba.lt el. parduotuvės administraciją per 48 valandas.
  • Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes gali informuoti telefonu  +370 695 92404 arba el. paštu superba.klaipeda@gmail.com
  • Netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės prekę arba grąžinsime už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus (neskaitant kainos už pristatymą).
  • Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, privalo el. paštu  superba.klaipeda@gmail.com pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo.
  • Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį.
  • Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes.
  • Pinigai grąžinami per 2 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės prekės išsiuntimo Pardavėjui.